Retur
Cell GSM isi propune sa ofere un grad sporit de flexibilitate in relatia cu clientii sai. Pentru ca ne dorim ca fiecare cumparator sa fie complet multumit, suntem dispusi sa efectuam demersurile necesare pentru a rezolva potentialele nemultumiri exprimate, raportandu-ne insa, in acelasi timp, la rigorile legii.
Potrivit legii, taxele de transport trebuie suportate, in intregime, de catre client, iar daca acesta opteaza pentru o metoda cu plata la livrare, Cellgsm va factura clientului contravaloarea acestui serviciu. Clientul va beneficia de rambursarea sumei pe care a achitat-o la comandarea produsului ulterior returnat, in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la momentul denuntarii contractului (prin momentul denuntarii se intelege momentul la care produsul a fost primit, din nou, in depozit, dupa expedierea de catre client).
Clientii Cell GSM trebuie sa stie ca, in anumite conditii, unele produse nu pot constitui obiectul denuntatii unilaterale. Este vorba despre:
– produsele care au suferit deteriorari sau ale caror defectiuni au fost cauzate de catre cumparator
– produsele care au fost desfacute sau carora le-au fost schimbate piese sau care au fost purtate, prezinta urme de folosire sau carora le-au fost schimbate elemente
– produsele care nu mai functioneaza din motive ce nu constituie obiectul repararii sau al inlocuirii, dupa cum prevede politica de garantie
– produsele cu pret fluctuant si strans legat de cursurile unei piete financiare ce nu poate fi controlata de catre comerciant
– produsele personalizate, in configuratia solicitata expres de catre client, sau cele care se degradeaza foarte repede
– materialele software desigilate de cumparator – programe informatice, inregistrari video sau audio etc.
Termenii legali in baza carora CellGSM isi stabileste politica de retur sunt urmatorii:
– Art. 2 din OG 130 / 2000 referitor la dreptul cumparatorului de a denunta unilateral un contract
– Art. 8 din OG 130 / 2000 referitor la obligatia vanzatorului de a achita contravaloarea produsului in termen de 30 de zile de la data primirii acestuia in depozit
– Art. 10 din OG 130 / 2000, republicata, referitor la produsele care NU se mai inscriu procesului de restituire
– UG34/2014, prin care termenul de returnare a produselor a crescut la un maximum de 14 zile calendaristice de la data achizitiei
Ne rezervam dreptul de a refuza cererea de retur in cazul in care se abuzeaza de dreptul de retur (retururi multiple). In cazul retururilor multiple, ne rezervam dreptul de a nu mai procesa comenzile clientilor adaugati in lista neagra.
Legea mai prevede si faptul ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produsului cat si in cazul accesoriilor sau consumabilelor ce il insotesc, cu etichetele intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, instructiuni, etc.).
La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat.
Astfel, vor fi refuzate:
- coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate
- coletele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil
- coletele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.
Daca doriti sa inlocuiti produsul, va rugam sa ne contactati in prealabil prin email la adresa office@cellgsm.ro in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs. si produsul pe care il doriti la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil.
INFORMATII IMPORTANTE REFERITOARE LA PRODUSELE PERSONALIZATE (huse telefoane) PENTRU CLIENTII CellGSM :
– Din motive estetice, la majoritatea produselor personalizate, tehncienii decid sa nu graveze fundalul din poza, ci sa decupeze personajul gravat. Daca doriti in mod special sa gravam si fundalul din poza sau sa gravam doar chipul va rugam sa ne mentionati acest lucru.
– Pozitionarea pozei pe obiectul gravat este decizia tehnicianului de gravura.
– Tehnicianul de gravura decide modul in care este pozitionat textul, marimea textului si fontul ales. Daca aveti cereri speciale cu privire la gravura dvs, va rugam sa ne mentionati acest lucru.
– Nu trimitem machete inainte de a grava produsele dvs, insa incercam mereu sa obtinem cel mai estetic rezultat posibil pentru informatiile primite de la dvs ( gravura text, gravura foto)
– Daca aveti de facut modificari in ceea ce priveste o comanda, va rugam sa ne anuntati atunci cand sunteti apelati pentru confirmarea telefonica a comenzii.
– Pentru produsele personalizate prin gravura, gravura FOTO se va vedea foarte clar din anumite unghiuri (precum in pozele noastre de produs) insa nu va arata ca o poza printata.
– Nu ne asumam responsabilitatea pentru desfacerea anourilor de prindere ale produselor (de exemplu, cele de la bratara lant sau de la prinderea pandantivelor). Va recomandam, pentru siguranta si rezistenta in timp a produselor achizitionate de la noi, sa mergeti la un bijutier care sa sudeze fiecare anou de prindere.